۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۵

مدیرعامل شرکت آبفای مازندران:

تصفیه خانه آب دراسله ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تصفیه خانه آب دراسله ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سوادکوه- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: پروژه تصفیه خانه آب دراسله سوادکوه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده صبح دوشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان سوادکوه در خصوص پروژه تصفیه خانه آب دراسله شهرستان سوادکوه اظهار داشت: برای بهره برداری از این پروژه عملیاتی شامل اجرا و تکمیل سوله فیلتراسیون، تهیه و نصب فیلترهای شنی، اجرای خط انتقال به طول هفت کیلومتر، بازسازی آبگیر رودخانه دراسله و احداث ساختمان دیزل ژنراتور و ساختمان نگهبانی پیش بینی شده است.

وی افزود: تاکنون اقداماتی شامل اجرای سوله فیلتراسیون، نصب فیلترهای شنی، بهسازی چشمه گلناب دره، اجرای خط انتقال به طول ۵ کیلومتر، احداث مخزن ذخیره بعد از رسوب گیری تصفیه خانه به حجم ۲۰۰ متر مکعب انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه تصفیه خانه دراسله گفت: با اتمام و بهره برداری از این پروژه در آینده‌ای نزدیک ۵۰ هزار نفر از مردم سه شهر و بیش از ۱۵ روستای سوادکوه از نعمت آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

غلامی فرماندار سوادکوه از زحمات مدیر عامل و کارکنان شرکت در راستای اجرای این پروژه و نیز اجرای پروژه‌های آبرسانی در راستای رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم به خصوص در مناطق محروم روستایی قدردانی کرد.

کد خبر 5894634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha