۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۶

رئیس مؤسسه سیره شهدا:

ترویج فرهنگ ایثار و انتظار عامل حفظ نظام است

ترویج فرهنگ ایثار و انتظار عامل حفظ نظام است

قم- رئیس موسسه سیره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و انتظار عامل حفظ نظام دانست و گفت: اگر در برافراشتن دو پرچم شهادت و انتظار کمک نکنیم دشمن به میدان آمده و جوانان ما را گمراه می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد مهدی ماندگاری ظهر دوشنبه با حضور در صد و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و اظهار داشت: اگر می‌خواهیم هفته دفاع مقدس را گرامی بداریم باید نگاهی جهادی و دفاع مقدسی پیدا کنیم.

وی با اشاره به آیات قرآن مجید افزود: برای بیداری واقعی در زمان حیات باید از وحی کمک بگیریم تا حقایق را قبل از مرگ درک کرده و رستگار شویم.

رئیس مؤسسه سیره شهدا به سیره و نگاه شهدا توجه کرد و تصریح کرد: کارفرمای شهید خداوند است و این توجه به نظارت الهی آن‌ها را در خدمت به مردم پیشگام کرده و به سمت کار جهادی حرکت می‌کنند و با این نگاه تمام ارزش‌های قرآنی در برابر چشم آنان بازشده است.

وی هنر امام خمینی (ره) را ترویج وزنده کردن فرهنگ شهادت دانست و بیان کرد: وقتی چشم‌ها بازشده و حقایق روشن می‌شود مردم و مسئولان در کنار هم خدمت کرده و اربعین و خدمت خالصانه ظهور پیدا می‌کند.

ماندگاری تأکید کرد: اگر مسئولی چشمش بسته باشد به‌راحتی به مردم و نظام خیانت می‌کند، یادمان باشد شهرداری و شورا سفره خدمت به مردم را پهن کرده و باید از این فرصت استفاده کنید و به مردم خالصانه خدمت کنید.

وی در ادامه به سفارش مقام معظم رهبری بر برافراشتن پرچم شهادت و انتظار تأکید کرد و گفت: حضرت آقا معتقد است ما همه زندگی خود را مدیون شهدا هستیم و این دو اصل برای حفظ نظام مهم بوده و باید جوانان را با این دو فرهنگ تربیت کنیم.

رئیس مؤسسه سیره شهدا در پایان خاطرنشان کرد: اگر در برافراشتن این دو پرچم کمک نکنیم دشمن به میدان آمده و جوانان ما را گمراه می‌کند و این فرهنگ باید برای مردم تبیین شود، فراموش نکنیم فرهنگ جهاد و انتظار فرهنگ بیداری قبل از مرگ است.

کد خبر 5895190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha