۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۳

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید:

موفقیت راه شهدا جهانی است/ لزوم ساخت محتوا با رویکرد بین المللی

موفقیت راه شهدا جهانی است/ لزوم ساخت محتوا با رویکرد بین المللی

سمنان- نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید بابیان اینکه موفقیت راه شهدا نه بُعد داخلی بلکه ابعاد جهانی دارد، گفت: می‌طلبد تا محتوای ایثار و شهادت با رویکرد بین المللی تولید شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم در حاشیه سفر به سمنان به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان ضمن بیان اینکه شهدا با شهادت خودشان از خود پیام ماندگار و جاودان ایستادگی و مقاومت را به یادگار گذاشتند، ابراز داشت: این پیام نه بعد داخلی بلکه ابعاد جهانی به خود گرفته است.

وی بابیان اینکه مخاطب پیام شهدا نه یک قشر خاص بلکه همه آزادگان و آزادی خواهان جهان هستند، افزود: این مسیر موفقیت جریان مقاومت مخاطب جهانی دارد که باید به آن پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه می‌طلبد تا آثار فاخر پیرامون ایثار و شهادت با رویکرد بین‌المللی تولید شود، ابراز داشت: این مهم می‌تواند به اثرگذاری هر چه بیشتر پیام شهدا در سطح بین‌المللی کمک شایانی کند.

موسوی مقدم ضمن بیان اینکه برای این گام می‌بایست برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد، افزود: طبق اعلامیه برای ساخت این آثار به زودی فراخوان در سطح ملی و بین‌المللی داده خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه اندیشمندان فرهنگی، سیاسی و علمی کشور در این مسیر آمادگی خود را اعلام کرده و حاضر هستند تا در حوزه ایثار و شهادت با رویکرد بین‌المللی ورود کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار با خانواده شهیدان کیومرث و ایرج نوروزی فر و حمید مداح از جانبازان ۷۰ درصد استان و نماینده ولی فقیه در استان سمنان و دیدار با آیت الله شاهچراغی از دیگر برنامه‌های نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سمنان بود.

کد خبر 5897154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha