۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۵۹

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران:

راهپیمایی اربعین نمونه کامل یک اتفاق فرهنگی برجسته درحوزه دین است

راهپیمایی اربعین نمونه کامل یک اتفاق فرهنگی برجسته درحوزه دین است

تهران- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: راهپیمایی اربعین نمونه کامل یک اتفاق فرهنگی برجسته در حوزه دین است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری عصر دوشنبه در یکصد و سی و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران که با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد و دیگر مسئولان برگزار شد، با اشاره به تبلیغات عظیم صورت گرفته از سوی معاندین و دشمنان، اظهار داشت: علی‌رغم تهدیدات گسترده ای که به صراحت مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین را هدف قرار داده بودند، این مراسم به همت دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در امنیت و شکوه تمام، با مشارکت بیش از سه میلیون نفر در تهران برگزار شد.

وی با بیان این مطلب از رهبر معظم‌انقلاب که در ابتدای سال، دو مؤلفه ایمان و امید را برای سال ۱۴۰۲ مطرح کردند، از حماسه بزرگ اربعین به عنوان آزمونی بزرگ برای سنجش ایمان ملت ایران یاد کرد و افزود: حضور آحاد مختلف مردم در این مراسم حاکی از سربلندی ملت در این آزمون بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران ضمن تشکر از حضور کم‌نظیر مردم شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: راهپیمایی روز اربعین، نمونه کامل یک اتفاق فرهنگی برجسته در حوزه دین است و برنامه ریزی بیشتر به منظور ارتقا کیفیت برگزاری این مراسم در سال‌های آتی انجام شود.

جوهری با اشاره به نقش مؤثر و بسزای ستاد اربعین استان تهران در شهر نجف و ارائه خدمات به زوار حضرت اباعبدالله (ع) گفت: با توجه به تجربه خوبی که از برگزاری مراسم اربعین در تهران و نجف به دست آوردیم، می‌توانیم با استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی در رفع برخی آسیب‌های اجتماعی بهره ببریم.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت موضوع حجاب و عفاف بیان کرد: از ابتدای سال جاری جلسات مستمر و منظمی در این حوزه برگزار شد و با نظارتی که بر اجرای مصوبات آن صورت گرفت شاهد تأثیرات مثبی از قبیل کاهش پدیده کم حجابی و بی حجابی در جامعه بودیم.

کد خبر 5901570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha