هلاکت ۸۰۰ صهیونیست در «طوفان الاقصی»/ تداوم عملیات نفوذ مقاومت

هلاکت ۸۰۰ صهیونیست در «طوفان الاقصی»/ تداوم عملیات نفوذ مقاومت

منابع عبری از افزایش شمار کشته های صهیونیست به ۸۰۰ نفر خبر داده و اذعان کرده اند که این آمار به بیش از یک هزار نفر نیز خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع عبری از افزایش آمار کشته‌های اسرائیلی در نبرد طوفان الاقصی خبر دادند. شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه ۸۰۰ صهیونیست کشته شدند.

به اذعان منابع عبری در جریان عملیات مقاومت فلسطین تحت عنوان طوفان الاقصی، دستکم ۲۴۰۰ اسرائیلی دیگر نیز زخمی شده اند که وضعیت صدها تن از آنها وخیم است.

در همین رابطه با توجه به کشته شدن شمار زیادی از نظامیان صهیونیست در این عملیات، مقامات تل آویو تلاش دارند ضمن سانسور اخبار جنگ، از انتشار آمار بالای کشته شدگان نظامی خود جلوگیری نمایند.

تداوم عملیات نفوذ مبارزان مقاومت

منابع فلسطینی اعلام کردند که شمار زیادی از نیروهای ویژه گردان‌های قسام برای کمک به نیروهایی که قبلاً به اراضی اشغالی نفوذ کرده بودند و ۵۰ ساعت است که در حال درگیری با صهیونیست‌ها هستند، وارد اراضی اشغالی شدند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که مبارزان قسام همچنان در حال نفوذ به اراضی اشغالی برای انجام عملیات‌های ضداسرائیلی هستند.

کد خبر 5907033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha