افزایش آمار شهدای فلسطینی / حملات اشغالگران علیه منازل مسکونی

افزایش آمار شهدای فلسطینی / حملات اشغالگران علیه منازل مسکونی

افزایش آمار شهدای فلسطینی و هدف قرار گرفتن منازل مسکونی و خبرنگاران در حملات اشغالگران صهیونیست به نوار غزه از جدیدترین تحولات میدانی فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عمون، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در چهارمین روز از حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تعداد شهدای فلسطینی به ۷۰۴ تن از جمله ۱۴۳ کودک و ۱۰۵ زن رسیده است.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: این حملات تاکنون نزدیک به ۴ هزار زخمی در میان شهروندان فلسطینی در کرانه باختری و نوارغزه برجای گذاشته است.

وزارت بهداشت فلسطین تاکید کرد: در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تمام اعضای تعداد زیادی از خانواده‌های فلسطینی به شهادت رسیده‌اند. نیروهای امدادگر فلسطینی برای نجات جان ده‌ها فلسطینی زخمی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

این در حالیست که آمارهای منتشر شده از سوی اشغالگران صهیونیست از هلاکت هزار و ۱۰۰ صهیونیست و زخمی شدن ۲ هزار و ۶۰۰ تن دیگر در عملیات طوفان الاقصی از روز شنبه گذشته تاکنون حکایت دارد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بیش از ۲ هزار صهیونیست در بیمارستان‌های این رژیم بستری شده‌اند که حال ۳۵۰ تن از آنها بسیار وخیم گزارش شده و تعداد قابل توجهی از این صهیونیست‌ها در کما به سر می‌برند.

ارتش رژیم صهیونیستی در حملات گسترده امروز خود علیه نوار غزه ساختمان‌های مسکونی در شهر الاسری واقع در جنوب غزه را هدف قرار داد.

قایق‌های ارتش اشغالگر نیز از صبح امروز سواحل غزه را هدف حملات خمپاره‌ای خود قرار داده‌اند.

در جریان حملات این رژیم به غرب غزه دست کم ۳ خبرنگار به نام‌های سعید الطویل، محمد صبح و هشام النواحجه به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته یک گروه از خبرنگاران را در جریان تخلیه یک ساختمان در غرب غزه هدف قرار دادند. این حمله در نزدیکی دفتر شبکه المیادین در غزه صورت گرفت.

حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی عموماً مناطق مسکونی و دولتی در نوار غزه در کنار مساجد و خودروهای امدادرسان را شامل می‌شود.

کد خبر 5907458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha