۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۳

مسئول سیاسی سپاه شهرستان بوشهر:

«طوفان الاقصی» شکست بزرگی برای هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی است

«طوفان الاقصی» شکست بزرگی برای هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی است

بوشهر- مسئول سیاسی سپاه شهرستان بوشهر گفت: عملیات طوفان الاقصی شکست بزرگی برای هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و دستگاه‌های امنیتی آنها بوده است.

محمدامین کشاورز در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حمله تاریخی و بزرگ طوفان الاقصی که از طرف گروه‌های مقاومت فلسطینی انجام شد، تمام معادلات دشمنان در منطقه را به هم زد

وی گفت: این حمله چنان بر پیکره رژیم صهیونسیتی اثر مخرب داشته است که هنوز بعد از چند روز نتوانسته است تلفات خود را ارزیابی کند و به صورت کور مناطق نوار غزه را بمباران می‌کند و زنان و کودکان بی گناه را به شهادت می‌رساند.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان بوشهر افزود: طوفان الاقصی شکست بزرگی برای هیمنه پوشالی اسرائیل و دستگاه‌های امنیتی آنها بوده است.

وی گفت: این حمله نشان داد که تا چه اندازه نیروهای مقاومت برای انجام عملیات‌های ضد اسرائیلی آماده و سرحال هستند و می‌توانند در عرض چند ساعت به عمق مناطق اشغالی رفته و تلفات سنگینی به آنها وارد کنند.

مسئول سیاسی سپاه شهرستان بوشهر بیان کرد: گروه‌های مقاومت فلسطینی برای نخستین بار عملیات ترکیبی، دریایی، موشکی، هوایی و زمینی انجام دادند که این عملیات‌ها در مناطق وسیعی از سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته است و وضعیت وخیم امنیتی این رژیم را آشکار کرده است.

وی اضافه کرد: یک نکته مهم و حائز اهمیت در این جنگ این است که فلسطینی‌ها اولین بار در تاریخ خود از دفاع به حمله رفته‌اند که این نکته برای گروه‌های مقاومت فلسطینی خیلی مهم و اثر گذار بوده و برای اسرائیلی‌ها شکست آشکار محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: یکی از مسائل مهم در این حمله تاریخی این است که بر خلاف تردیدهای قبلی کشورهای منطقه بدون تردید از فلسطین حمایت کردند و بعضاً دستور عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را از دستور کار خود خارج کردند.

کد خبر 5908029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha