۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۵

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین:

شهرداری در اجرای سیاست‌های فرهنگی شورا ناتوان است

شهرداری در اجرای سیاست‌های فرهنگی شورا ناتوان است

قزوین- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین از ناتوانی مدیریت شهری نسبت به اجرای سیاست‌های کلان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شورا انتقاد کرد.

قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تاکید اعضای شورا بودجه سازمان فرهنگی باید صد درصد تخصیص یابد این درحالی است که، متأسفانه مطالبات مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی ورزشی مردمی که مصوبه کمیسیون فرهنگی را دارد ۷ ماه است که پرداخت نکرده است و اگر درصدی از آن هم پرداخت شود آنقدر در بروکراسی اداری و طبقات سازمان فرهنگی بالا و پایین می‌شود تا از دریافت آن منصرف شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: شهرداری برای ارقام بسیار ناچیز و در حد ۵ و ده میلیون تومان برای یک کانون فرهنگی و یا هیأت ورزشی یا مذهبی اعلام می‌کند اعتبار نیست اما از آن سو یک لایحه ۳ میلیارد تومانی برای یک فرد به شورا ارائه می‌کند که از ردیف برنامه‌های فرهنگی باید پرداخت شود چرا که شهردار به او قول داده است؟

وی همچنین به بی توجهی مدیریت شهری نسبت به مصوبات کمیسیون فرهنگی برای مشارکت در جشنواره صاحبدلان، حمایت از چاپ کتاب ستاد کنگره شهدا، اجرای برنامه‌های فرهنگی در گلزار شهدا با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و اجرای برنامه‌های فرهنگی با سپاه ناحیه شهر قزوین اشاره نمود و گفت: علی رغم تأکیدات فراوان اجرای این مصوبات، تاکنون این مساعدت‌ها پرداخت نشده است.

اللهیاری تاکید کرد: شهرداری نسبت به اجرای سیاستهای کلان فرهنگی شورا ناتوان است چراکه بسیاری از پروژه‌های کلان فرهنگی ابلاغی از سوی شورا اجرا نشده است.

کد خبر 5909911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha