۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۷

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی شرق استان سمنان:

۱۶ فقره تعرض به زمین‌های دولتی در شاهرود رفع تصرف شد

۱۶ فقره تعرض به زمین‌های دولتی در شاهرود رفع تصرف شد

شاهرود- فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی شرق استان سمنان از رفع تصرف ۱۶ فقره تعرض به زمین‌های دولتی طی شش ماهه سال جاری در شاهرود خبر داد و گفت: ارزش این زمین‌ها ۵۱۰ میلیارد ریال بوده است.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع و مصداق تصرف اراضی ملی و دولتی است، ابراز داشت: طی شش ماهه نخست سال جاری ۱۶ فقره تعرض به زمین‌های دولتی در شاهرود رفع تصرف شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد مساحت بالغ بر ۱۳ هکتار زمین را در بر دارد، افزود: ارزش تقریبی این میزان بیش از ۵۱۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی شرق استان سمنان بابیان اینکه حراست و رفع تصرف انفال و اراضی دولتی و ملی در این اداره به طور جد پیگیری می‌شود، ابراز داشت: بر همین اساس اقدامات پیشگیرانه در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال انجام می‌شود.

قاسمی ضمن بیان اینکه مهر ماه سال جاری رفع تصرف فوری هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین دولتی نیز در این اداره کل به انجام رسیده است، تصریح کرد: ارزش این زمین‌ها ۱۱۰ میلیارد ریال بوده است.

وی بابیان اینکه عرصه روزانه توسط عوامل یگان حفاظت اراضی شرق استان سمنان (شاهرود) پایش می‌شود، افزود: علاوه بر این سامانه ۱۶۵۶ به صورت شبانه روزی نیز منتظر دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در ارتباط با تصرف اراضی ملی و دولتی است.

کد خبر 5911187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha