در ادامه حمایت از رژیم صهیونیستی؛

آمریکا دومین ناو هواپیمابر را به شرق دریای مدیترانه اعزام کرد

آمریکا دومین ناو هواپیمابر را به شرق دریای مدیترانه اعزام کرد

وزیر دفاع آمریکا در ادامه حمایت‌های این کشور از رژیم صهیونیستی پس از عملیات بزرگ مقاومت اسلامی فلسطین علیه اشغالگران، دستور اعزام دومین ناو هواپیمابر را به شرق دریای مدیترانه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که ناو هواپیمابر «یواس‌اس دوایت آیزنهاور» حامل ۹ اسکادران هوایی و دو ناوشکن با توانایی پرتاب موشک هدایت‌شونده، با هدف ایجاد بازدارندگی و آنچه «مقابله با هرگونه اقدامات خصمانه علیه رژیم صهیونیستی خوانده شده است»، به سمت شرق دریای مدیترانه اعزام می‌شود.

به گفته آستین، ناو هواپیمابر یواس‌اس آیزنهاور به منظور «بازداشتن و جلوگیری از اقدامات خصمانه علیه اسرائیل یا هرگونه تلاش در راستای گسترش این جنگ پس از حمله حماس به اسرائیل» به زودی به ناو هواپیمابر یواس‌اس جرالد فورد ملحق خواهد شد.

آستین در تداوم حمایت از رژیم صهیونیستی و حملات وحشیانه این رژیم به نوار غزه گفت: افزایش استقرار نیروهای آمریکا، نشانه‌ای مبنی بر تعهد راسخ واشنگتن به امنیت اسرائیل و اراده ما برای بازداشتن هر کشور یا بازیگر غیردولتی است که به‌دنبال تشدید این جنگ است!

وزیر دفاع آمریکا اوایل امروز در گفت‌وگویی تلفنی با یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی «اطلاعات تازه‌ای از تلاش‌های واشنگتن برای تداوم انتقال توانمندی‌های پدافندی و مهمات به اسرائیل» در اختیار وی قرار داد.

با این حال، آستین در ادعاهایی که هیچ سنخیتی با واقعیت ندارد، در این مکالمه تلفنی بر «اهمیت پایبندی به قواعد جنگ از جمله الزامات محفاظت از غیرنظامیان و پرداختن به بحران بشردوستانه تشدیدشونده در غزه» تاکید کرد!

دولت آمریکا تاکنون اعزام پرسنل نظامی به نوار غزه به عنوان بخشی از عملیات زمینی رژیم صهیونیستی یا تلاش برای آزادسازی گروگان‌های آمریکایی حماس را رد و صرفا به ارائه کمک اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی برای صهیونیست‌ها بسنده کرده است.

به‌دنبال عملیات بزرگ مقاومت اسلامی فلسطین موسوم به «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی که شنبه هفته گذشته رژیم اشغالگر قدس را غافلگیر کرد، اشغالگران در اقدامی تلافی‌جویانه و وحشیانه نوار غزه را با حملات هوایی هدف قرار دادند؛ حملاتی بیرحمانه که تاکنون به شهادت بیش از ۲هزار و ۳۰۰ فلسطینی منجر شده است.

کد خبر 5911915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بنده خدا IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      0 0
      ای خاک عالم برسرروسیه وچین،ناوهای هواپیمابر آنها کو؟