پیام تسلیت آیت الله رشاد به مناسبت ارتحال آیت الله ارفع

پیام تسلیت آیت الله رشاد به مناسبت ارتحال آیت الله ارفع

آیت الله رشاد گفت: آیت الله ارفع از شاگردان امام خمینی و همراهان نهضت آن حضرت و حامیان همدل رهبر معظم انقلاب اسلامی به شمار می‌رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رشاد در پی ارتحال آیت الله ارفع پیام تسلیت صادر کرد و در این پیام تصریح شده است که: محضر برکت‌آثارش سرچشمه زلال پاسخگوی عطش سالکان جوان و طالبان معرفت و معنویت در پایتخت بود.

متن پیام آیت الله رشاد به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون.

رحلت عالم عامل، استاد برجسته‌ی اخلاق حوزه‌ی علمیه‌ی عاصمه، حضرت آیت الله سیدکاظم ارفع شیرازی (قدّس الله نفسه الزکیه) مایه‌ی تاسّف و تأثر شد.

او از شاگردان امام خمینی (قدّه) و همراهان نهضت آن حضرت و حامیان همدل رهبر معظم انقلاب اسلامی بشمار می‌رفت. محضر برکت‌آثارش سرچشمه‌ی زلال پاسخگوی عطش سالکان جوان و طالبان معرفت و معنویت در پایتخت بود. فقدان این عالم الاهی مایه‌ی خسارت معنوی جبران‌ناپذیری در جامعه‌ی حوزوی و دانشگاهی و طبقات جوان است. تالیفات آن فقید سعید از جمله ترجمه نهج‌البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه، چهل منزل سلوک، اسماءالحسنی، از باقیات صالحات اوست.

این‌جانب این ضایعه‌ی مولمه را به محضر زعیم حکیم امت و رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله الوارف) و دیگر مراجع عظام (دامت برکاتهم)، و نیز تلامذه و ارادتمندان و بیت مکرم آن راحل رستگار تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای آن مرحوم مغفرت و علو مرتبت مسالت می‌کنم، و برای بازماندگان سوگوار، صبر و اجر مسئلت دارم. حشره الله مع سید الشهدا و الأحرار و اصحابه الأبرار و اسکنه فسیح جنانه.

علی‌اکبر رشاد

کد خبر 5913005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha