۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲

امام جمعه نظرآباد:

آمریکا مسئول مستقیم جنایات صهیونیست‌ها در غزه است

آمریکا مسئول مستقیم جنایات صهیونیست‌ها در غزه است

نظرآباد- امام جمعه نظرآباد گفت: آمریکا عملاً کنترل رژیم متزلزل صهیونیستی را به دست گرفته و باید تبعات دخالت‌های ظالمانه خود را در کشتار مردم بیگناه غزه بداند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قادر محمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهر نظرآباد که در مصلای این شهر اقامه شد، اظهار کرد: زیارت‌نامه حضرت معصومه (س) معرفت‌نامه آن حضرت است. و باید توجه بسیار ویژه‌ای به آن صورت گیرد.

وی بیان کرد: جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم کودک کش صهیونیستی با تسلیحات و حمایت نظامی نیروهای آمریکایی انجام شد.

امام جمعه نظرآباد تصریح کرد: آمریکا عملاً کنترل رژیم متزلزل صهیونیستی را به دست گرفته و باید تبعات دخالت‌های ظالمانه خود را در کشتار مردم بیگناه غزه بداند و منتظر عواقب حال و آینده اقدامات خود باشد.

وی خاطرنشان کرد: مجازات آمران و مباشران جنایت جنگی اخیر در غزه امری مسلم است اما مجازات نهایی و هم وزن جنایات، نابودی رژیم صهیونیستی و اخراج آمریکا از منطقه است.

محمدی متذکر شد: دیپلماسی فعال ایران انقلابی در حمایت عملی و عینی از مقاومت فلسطین نمادی از راهبردهای دائمی انقلاب اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین است.

کد خبر 5916792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha