۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۴

سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان:

بازیکنان ما در زدن ضربه آخر مشکل دارند/ موقعیت های پرشماری داشتیم

بازیکنان ما در زدن ضربه آخر مشکل دارند/ موقعیت های پرشماری داشتیم

قم- سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان با بیان اینکه بازیکنان ما در خلق موقعیت خوب هستند اما در زدن ضربه های آخر مشکل داریم افزود: این مشکل در بازی های هفته های اخیر دیده شده است‌.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کشاورز عصر روز جمعه پس از تساوی تیم گیتی پسند اصفهان با آناصنعت قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بازی جز بازی های بسیار خوب لیگ بود و در جلوی این هوادار پرشور قمی بازی کردن کار سختی است.

سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان گفت: در این بازی موقعیت های پرشماری از دست داریم و تیم قم از تک موقعیت خود استفاده کرد و به گل رسید و در ادامه تلاش کرد این کل را حفظ کند.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما در خلق موقعیت خوب هستند اما در زدن ضربه های آخر مشکل داریم افزود: این مشکل در بازی های هفته های اخیر دیده شده است.

وی ادامه داد: هفته گذشته نیز موقعیت های زیادی داشتیم و باید با اختلاف زیاد بازی را می بردیم و امروز نیز موقعیت سوزی زیادی صورت گرفت و حتی در نیمه اول گل خالی را نزدیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

کشاورز ابراز داشت: داوران به بازی مسلط بودند و تماشاگران جو بازی را سنگین می کنند و این جو مسابقات عالی است و فوتسال با همین هواداران زنده است و جو امروز پرشور بود.

کد خبر 5917022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha