۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۵۷

معاون علمی رییس جمهور:

دخیل کردن مردم در اقتصاد اولویت مهم است

 دخیل کردن مردم در اقتصاد اولویت مهم است

بهشهر - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهور دخیل کردن مردم برای تحول در اقتصاد را اولویت مهم در توسعه اقتصادی برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله دهقانی فیروزآبادی عصر پنجشنبه در آئین آغاز به کار ساخت پروژه ۶ هکتاری گلخانه آکواپونیک و آکواکالچر راما در حسین آباد بهشهر اظهار کرد: در این گلخانه پر از برکت کار نوآورانه انجام شد و امیدواریم این نوع کارها تکثیر شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور یادآور شد: ای ن مجموعه کار خلاقانه ای انجام داده است که به توسعه کشاورزی با مشارکت مردم کمک می‌کند و امیدواریم سال آینده به عنوان گلخانه‌ای با مشارکت مردمی و اقتصادی به بهره برداری برسد.

وی افزود: اقتصاد دانش بنیان، اقتصادی مبتنی بر مردم و برای مردم است که باید در این راستا تلاش کرد.

به گفته معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، توسعه گلخانه‌های هوشمند و شهرک‌های مولد گلخانه‌ای و شیلاتی یکی از اولویت‌ها است زیرااقتصاد دانش بنیان، اقتصادی مبتنی بر مردم و برای مردم است.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب هم بر مردمی شدن اقتصاد، تاکید دارند و ماهیت و مأموریت اقتصاد دانش‌بنیان نیز به‌گونه‌ای تعریف شده است که مبتنی بر فناوری باشد و جامعه را در اقتصاد، نقش آفرین می‌سازد.

دهقانی، اولویت‌دارترین و مهم‌ترین مساله امروز کشور، را اقتصاد دانست و افزود: اصل کلیدی و راهبردی در تحول کشور نیز، دخیل کردن مردم برای تحول در اقتصاد است و باید در این راستا تلاش کرد.

کد خبر 6108468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha