۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸

گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال:ایران به والیبال دنیا خدمت می کند

گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال:ایران به والیبال دنیا خدمت می کند

سرمربی تیم والیبال مودنای ایتالیا که از گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران است پس از پایان نشست آنلاین با محمدرضا داورزنی تاکید داشت که ایران به والیبال دنیا خدمت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در این روزها جلسات بین‌المللی مختلفی را به صورت آنلاین با افراد مختلف داخلی و خارجی برای تهیه استراتژی و انتخاب شایسته‌ترین و بهترین مربی برای تیم ملی والیبال کشورمان برگزار می‌کند تا با مشورت و مذاکره به بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی دست یابد.

«رادوستین استویچف» سرمربی حال حاضر تیم مودنای ایتالیا که سال‌ها پیش به منظور مذاکره و بازدید از امکانات والیبال ایران به تهران آمده بود، صبح امروز (سه‌شنبه دوم آبان) در جلسه آنلاین با محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال کشورمان به بحث و تبادل نظر در خصوص انتخاب سرمربیگری تیم ملی والیبال مردان ایران پرداخت.

این مربی در پایان اظهار داشت: در هر صورت من بهترین‌ها رو برای تیم ملی والیبال ایران آرزو می‌کنم. من هنوز به خاطر دارم و همه جا گفتم که در اتاق رئیس فدراسیون والیبال ایران به جای عکس‌های یادگاری، اهداف و آرمان‌های والیبال ایران در جهان نصب شده است و این نشان دهنده با برنامه و هدفمند بودن این رشته ورزشی در ایران است و معتقدم شما جزو افرادی هستید که به والیبال دنیا خدمت می‌کنید و تأثیر به‌سزایی در این رشته ورزشی کشورتان دارید.

کد خبر 5920721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      28 1
      این افت شدید دو سه سال اخیر هم با مربی کم تجربه در راستای خدمت به والیبال دنیا و کلا طبق برنامه و اهداف از پیش تنظیم شده بوده...
    • RO ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      7 4
      این مطلب عالی بود
    • رضا شفیعی .اردستانی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      4 2
      با آوردن این مربی بزرگ فولتایم در کل رده های سنی و آموزش مربیان ایرانی کامل از وجودشان بهرمند شویم و مانند ولاسکو نباشیم که از او فقط خاطراتی خوب در اذهانمان باقی ماند .اما نه خانی آمده و نه خانی رفته .سعی شود که حد اکثر استفاده را فدراسیون ایران از ایشان ببرند ...انشالله تا مجددا آب رفته به جوی با
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      1 3
      سپردن تیم به عطایی هم در راستای خدمت به والیبال دنیا بود. همه تیمهای همگروه ایران حداقل یه برد از پیش آماده داشتند.
    • بهنام بهمنی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 2
      سعید معروف بهتره ما اونو میخوایم