مقابله نیروهای مقاومت با نفوذ زمینی محدود اشغالگران به غزه

مقابله نیروهای مقاومت با نفوذ زمینی محدود اشغالگران به غزه

با وجود نفوذ زمینی محدود نظامیان صهیونیست به غزه و تلاش رسانه‌های عبری زبان برای بزرگ جلوه دادن آن، منابع فلسطینی از مقابله نیروهای مقاومت با عناصر متجاوز خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که عناصر پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی وارد نوار غزه شده و اماکن متعلق به جنبش حماس را هدف قرار دادند.

منابع صهیونیستی مدعی شدند که این عناصر نظامی برای چندین ساعت در غزه بوده و پیش بینی می‌شود به زودی این منطقه را ترک کنند.

این در حالی است که منابع فلسطینی اعلام کردند نظامیان صهیونیست شبانه به صورت بسیار محدود به اطراف بیت حانون در شمال غزه و اردوگاه بریج نفوذ کردند.

خبرنگار شبکه المیادین نیز گزارش داد: نیروهای مقاومت تلاش‌های نظامیان صهیونیست برای ورو به نوار غزه از سمت بیت حانون و دیرالریج را ناکام گذاشتند.

شب گذشته رسانه‌های خبری گزارش دادند که نیروهای کوماندوی رژیم صهیونیستی تلاش داشتند از محور بیت حانون در شمال نوار غزه و همچنین شرق غزه وارد این مناطق شوند، اما این تلاش با مقاومت شدید و کمین نیروهای قسام مواجه شد و درگیری‌های شدیدی میان طرفین درگرفت.

برخی رسانه‌های عبری از قطع ارتباط نیروی صهیونیستی ویژه با مرکز فرماندهی خود خبر دادند و همچنین برخی اخبار تأیید نشده مربوط به اسارت یک نظامی اسرائیلی در این حمله منتشر شد.

کد خبر 5922771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی آبادان IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
      0 0
      بکشید این متجاوزای حرامی رو😤 3000تا بچه رو کشتن😓