حملات هوایی بی‌سابقه به غزه

حملات هوایی بی‌سابقه به غزه

در جریان حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه خودروهای امدادرسان و مناطق اطراف یک بیمارستان نیز هدف قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حملات جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد به طوری که این حملات علیه بخش‌های شرقی محله‌های الشجاعیه و التفاح واقع در شرق غزه شدت بیشتری پیدا کرده و گفته می‌شود ده‌ها خانه مسکونی با خاک یکسان شده اند.

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه ای در حال تشدید حملات توپخانه ای خود علیه رفح واقع در نوار غزه است. در جریان حملات رژیم صهیونیستی علیه خودروهای امدادرسان در منطقه ابوشرخ واقع در شمال غزه تعدادی از نیروهای امدادی زخمی شدند.

صدای انفجارهای شدیدی در شرق القراره واقع در خانیونس در جنوب نوار غزه به گوش می‌رسد. المیادین گزارش داد که درگیری‌های سنگینی میان نیروهای مقاومت و عناصر اشغالگر در شرق القراره در جریان است.

تنها در یک مورد از این بمباران‌ها در جریان تخریب یک منزل مسکونی در الزوایده واقع در مرکز نوار غزه ۱۳ فلسطینی از جمله چند کودک به شهادت رسیدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مانند روزهای گذشته حیات بیمارستان جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

کد خبر 5926214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha