۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۶

فردا پنجشنبه ۱۱ آبان؛

ششمین نشست بچه‌های رستا در دو مرکز فرهنگی برگزار می‌شود

ششمین نشست بچه‌های رستا در دو مرکز فرهنگی برگزار می‌شود

ششمین نشست گفت‌وگو محور بچه‌های رستا فردا پنجشنبه ۱۱ آبان در فرهنگسرای اشراق و کتابخانه ابن‌سینا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نوجوانان برای آشنایی بیشتر با نقاط قوت و ضعف خود در نشست گفت‌وگو محور بچه‌های رستا، پنجشنبه ۱۱ آبان در کتابخانه ابن‌سینا و فرهنگسرای اشراق به گفت‌وگو می‌نشینند.

بررسی توانایی‌ها و نقاط قوت و ضعف نوجوانان

همزمان با فرا رسیدن روز دانش آموز، ششمین نشست بچه‌های رستا با محوریت ایمان و امید به آینده با موضوع اعتماد به نفس، باور به توانایی‌ها و قدرت اندیشه و خودآگاهی، با حضور سید کمال موسوی کارشناس ارشد روانشناسی و دکتر سید کاظم شمس مفرحه برگزار می‌شود.

در این نشست که با حضور جمعی از نوجوانان دارالمومنین طهران برگزار می‌شود، نوجوانان به گفت‌وگو نشسته و نظرات خود را پیرامون حوزه نوجوان به بیانی صریح با یکدیگر به اشتراک گذاشته و کارشناس برنامه حول محور گفت‌وگو، آنها را به تفکر و اظهار نظر و مشارکت هدایت می‌کند.

بازی‌های گروهی همچون فوتبال دستی، فوتبال فوتی و پینگ پنگ از جمله بازی‌هایی هستند که در محوطه کتابخانه ابن سینا استقرار یافته و برای جذاب‌تر شدن برنامه، نوجوانان قبل از نشست از این بازی‌ها استفاده می‌کنند.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به کتابخانه ابن سینا واقع در خیابان پیروزی، میدان چهارصد دستگاه مراجعه کنند.

گفت‌وگو درباره ناامیدی با بچه‌های رستا

ششمین جلسه از سلسله نشست‌های گفت‌وگو محور بچه‌های رستا ویژه نوجوانان در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود. موضوع اصلی این جلسه، «بحران‌های نوجوانی، ناامیدی و راهکارهای برطرف کردن آن» و شعار آن «عینکت را عوض کن!» است.

مهدوی روانشناس مهمان این ویژه برنامه است و ضمن بیان بحران‌های دوران نوجوانی به سوالات حاضران در جلسه پاسخ می‌دهد. وی همچنین نگاهی به مقوله ناامیدی و راهکارهای برطرف کردن آن دارد.

ششمین جلسه از بچه‌های رستا پنج‌شنبه ۱۱ آبان از ساعت ۱۱ صبح در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود. از عموم نوجوانان دعوت می‌شود تا در این جلسه حضور پیدا کرده و سوالات خود را مطرح کنند.

کد خبر 5927632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha