بنیامین نتانیاهو: با آتش‌بس در غزه مخالفم!

بنیامین نتانیاهو: با آتش‌بس در غزه مخالفم!

با وجود برجای ماندن بیش از ۱۰ هزار شهید در اثر حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه نخست وزیر این رژیم مجدداً بر مخالفت خود با آتش بس فراگیر در نوار غزه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه آمریکایی «ای بی سی» گفت: بدون آزادسازی اسرا هیچ آتش بسی محقق نخواهد شد.

وی در ادامه در خصوص آینده نوار غزه بعد از پایان جنگ مدعی شد: من معتقدم که اسرائیل برای یک دوره نامشخص مسئولیت کامل امنیت این منطقه را به دست می‌گیرد چرا که دیدیم زمانی که مسئولیت امنیت این منطقه را به دست نداشتیم چه اتفاقی افتاد!

نتانیاهو اضافه کرد: در خصوص توقف چند ساعته درگیری‌ها باید بگویم که ممکن است یک ساعت این منطقه و یا یک ساعت در منطقه دیگر توقف درگیری‌ها رخ بدهد اما آتش بس فراگیر جز با آزادسازی کامل اسرا انجام نخواهد شد.

این در حالی است که نیکلاس دی ریویر، نماینده فرانسه در سازمان ملل متحد پس از پایان نشست غیر علنی شورای امنیت سازمان ملل درباره جنگ غزه، در جمع خبرنگاران گفت: «با توجه به جدی بودن وخامت وضع انسانی و نیازهای اساسی مردم غزه، فرانسه خواستار یک آتش‌بس فوری بشردوستانه پایدار و مستمر برای کمک به غیرنظامیان در غزه است».

اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه روز دوشنبه خبر داد که شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این منطقه، به ۱۰ هزار و ۲۲ نفر رسیده است.

القدره گفت: اسرائیل در ساعات اخیر، ۲۴ کشتار انجام داده است که شمار قربانیان آن به ۲۹۲ شهید رسیده است.

کد خبر 5932507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      0 0
      چون باید یراس بره به جهنم مخالفه
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      0 0
      التماس رو می بینی داخل چشماش از خداش اتش بس شه چقدرهم قیافه ش تهوع اوره