۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان:

۸۰ موکب در استان کردستان به زوار حسینی خدمات ارائه کردند

۸۰ موکب در استان کردستان به زوار حسینی خدمات ارائه کردند

سنندج- مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان گفت: ۸۰ موکب همزمان با ایام اربعین حسینی در استان کردستان به زائران خدمات می‌دادند که باید برای ارائه خدمت بهتر و بهینه، ساماندهی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسین یوسفی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد اربعین شهرستان سنندج اظهار داشت: اربعین یک کنگره عظیم جهانی است و باید در راستای اجرای هرچه باشکوه‌تر این برنامه تلاش کرد.

وی افزود: خدمات دهی دستگاه‌های اجرایی استان کردستان به زائران اربعین در مرز باشماق و شهرستان‌های مختلف قابل تقدیر است و انتظار می‌رود این همکاری همچنان ادامه پیدا کند تا شاهد خدمات دهی بهتری به زائران حسینی باشیم.

یوسفی بر فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم تاکید کرد و بیان داشت: هم افزایی، آسیب کیفی سازی و متنوع کردن خدمات موکب‌ها بسیار ضروری می‌باشد و لازم است تا زیرساخت‌هایی فراهم شود تا از هزینه‌های تکراری جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه فقط بحث اسکان و پذیرایی زائران نیست، عنوان کرد: ۸۰ موکب در ایام اربعین در استان به زائران خدمات می‌دادند که باید برای ارائه خدمت بهتر و بهینه، ساماندهی شوند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان به این هم اشاره کرد که موکب‌داران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای مردم مظلوم غزه از طریق هلال احمر ارسال کنند.

در پایان این جلسه از دست‌اندرکاران، موکب‌داران و عوامل ستاد اربعین شهرستان سنندج تقدیر شد.

کد خبر 5932729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha