۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸

فرماندار دشت آزادگان:

روستاهای دشت آزادگان ترویج‌کننده فرهنگ کتاب باشند

روستاهای دشت آزادگان ترویج‌کننده فرهنگ کتاب باشند

دشت آزادگان- فرماندار دشت آزادگان گفت: روستاهای دشت آزادگان جز روستاهای الگو و شناخته شده در ترویج کتاب باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، رستم عیدی پور صبح امروز شنبه در نشست هماهنگی نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب روستای «ساریه» دشت آزادگان اظهار کرد: بسیار خرسند هستیم که امسال، روستای ساریه بخش مرکزی شهرستان آزادگان به عنوان روستای دوستدار کتاب معرفی شد؛ روستایی که با تمام محرومیت‌هایی که ممکن است در حوزه زیرساخت داشته باشد ولی نشان داد در حوزه ارتباط‌گیری با کتاب این فضا در آن روستا مهیا است.

فرماندار دشت آزادگان بیان کرد: امروز در خدمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان بودیم تا برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دهیم که نهایتاً تا اوایل ماه آینده یک جشنواره در آن روستا را برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: امید است بتوانیم با این جشنواره زمینه و فضایی برای ترویج فرهنگ کتاب نه تنها در روستاهای آن منطقه بلکه میان شهرهای شهرستان دشت آزادگان ایجاد کنیم.

فرماندار دشت آزادگان گفت: در خصوص روستای ساریه باید تلاش کنیم نه تنها امسال بلکه در جشنواره‌های سال‌های آینده این روستا و سایر روستاهای دشت آزادگان جز روستاهای الگو و شناخته شده در ترویج کتاب باشند.

به گزارش مهر، از بین ۲۷۱ روستای شرکت کننده در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، تعداد ۲۲۰ روستا به مرحله داوری راه یافت از این تعداد ۴۰ روستا به مرحله نهایی رفت که نهایتاً ۱۵ روستا برگزیده شدند و روستای ساریه از توابع مرکزی بخش دشت آزادگان به عنوان روستای برگزیده شناخته شد.

کد خبر 5935684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha