۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۲۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

طوفان‌الاقصی مدعیان دروغین حقوق بشر را رسوا کرد

طوفان‌الاقصی مدعیان دروغین حقوق بشر را رسوا کرد

کامیاران_مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: با عملیات طوفان‌الاقصی و انقلاب مردم غزه، مدعیان دروغین حقوق بشر رسوا و تمام آنهایی که هنوز انسانیت خودشان را نفروخته بودند بیدار شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی ظهر شنبه در جمع راهپیمایان شهرستان کامیاران که به دفاع از مردم غزه به خیابان‌ها آمدند، اظهار کرد: راهپیمایی پرشور مردم کامیاران در حمایت از مردم مظلوم عزه نشانه انزجار و خشم از جنایات صهیونیست‌هاست.

وی بیان داشت: مردم شهرستان‌های استان کردستان در چهلمین روز از عملیات عظیم و سرنوشت‌ساز طوفان الاقصی و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه در مناطق مختلف این استان تجمع کرده و خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام می‌کنند.

وی افزود: خدا را شاکریم که مردم استان کردستان امروز همانند مردم دیگر نقاط کشور در دفاع از مردم مظلوم فلسطین سنگ تمام گذاشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: امروز همه آحاد ملت ایران از تمام اقشار جامعه که در هر جا نیازی به حضورشان بوده است حماسه آفریده‌اند و در چنین روزی نیز حضوری پرشور در سراسر کشور دارند.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: ملت عزیز ما همچون ۴۵ سال گذشته حاضر هستند تا در تمامی صحنه‌ها حضور داشته باشند و از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل دفاع کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان تصریح کرد: همه آمده‌ایم که بگوییم مسئله فلسطین برای ما مسئله اول بوده و خواهد بود و تا نابودی رژیم صهیونیست این مسئله را فراموش نخواهیم کرد.

وی افزود: امروز غزه پرچم شرف، آزادگی، عدالت و آزمایش تمام نهادها و سازمان‌هایی است که به نام حقوق بشر و به نام حقوق زنان و کودکان سر ملت‌های خودشان کلاه گذاشته‌اند و باید پرسید کجایند آنهایی که ادعای رهبری جهان اسلام را داشتند و چرا اکنون صدایی از آنها بلند نمی‌شود.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: طوفان‌الاقصی، طوفانی بود که نقاب‌ها را برداشت و آنهایی که مدعی حقوق بشر بودند و به نام حقوق بشر کشورهای مستقر را تحت فشار قرار می‌دادند و آنها را در راستای منافع کشورهای استعمار و استکبار ناچار به عقب نشینی می‌کردند، رسوا کرد.

وی افزود: با عملیات طوفان‌الاقصی و این انقلاب مردم غزه، علاوه بر رسوا کردن مدعیان دروغین تأثیرات بسیار زیادی در جهان شاهد بودیم به طوری که مردم دنیا را بیدار کرد و فریادی بود که سرتاسر جهان تمام آنهایی را که هنوز انسانیت خودشان را نفروخته بودند بیدار شدند و این خاصیت طوفان‌الاقصی بود.

کد خبر 5943271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha