۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۹

فرمانده سپاه ناحیه محلات:

۱۱۴ برنامه همزمان با هفته بسیج در محلات برگزار می شود

۱۱۴ برنامه همزمان با هفته بسیج در محلات برگزار می شود

محلات- فرمانده سپاه ناحیه محلات از برگزاری ۱۱۴ برنامه با ۴۴ عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بصیرتی همزمان با هفته بسیج خبر داد.

سرهنگ حسین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیش بینی ۱۱۴ برنامه برای هفته بسیج در شهرستان محلات اظهار کرد: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری ممتاز کشوری، ویژه برنامه میلاد حضرت زینب (س)، آئین گرامیداشت شهدای مظلوم مدافع امنیت کشور بخشی از این برنامه‌ها است.

وی اجرای برنامه عطر خاطره ۲، تجلیل و سرکشی از خانواده معظم شهدا، رزمندگان و پیشکسوتان بسیجی، نمایش اقتدار بسیج و برگزاری رزمایش گشت‌های رضویون بسیج در سطح شهرستان، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، مسابقه بزرگ فرمانده و آئین گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه محلات گفت: نشست‌های روشنگری و بصیرتی در سطح مساجد، برگزاری دومین یادواره ۲۰۰ شهید بسیجی، برگزاری شورای اداری شهرستان، تجدید بیعت و میثاق با ولایت و رزمایش اقتدار بسیجیان نیز برای این هفته برنامه ریزی شده است.

سرهنگ رضایی با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی محلات در راستای محرومیت زدایی ادامه داد: رزمایش جهادگران فاطمی ۳، افتتاح طرح‌های اشتغال‌زایی و محرومیت‌زدایی با مشارکت نهادهای متولی، طرح کول گذاری و لایروبی قنوات روستایی، طرح آسفالت جاده بین مزارع دهکده گل و گیاه، اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به روستاها و ویزیت رایگان از جمله برنامه‌های هفته بسیج محلات است.

وی با حمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گفت: در هفته بسیج امسال، برنامه‌های متنوعی در خصوص روشنگری نسبت به مسائل سیاسی حقوقی فلسطین و تشریح جنایات تاریخی اسراییل و بزرگداشت شهدای غزه برگزار می‌شود.

کد خبر 5943713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha