۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۳۸

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه:

حیات اسراییل در گرو تنفس مصنوعی آمریکا است

حیات اسراییل در گرو تنفس مصنوعی آمریکا است

زرندیه- مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه زرندیه گفت: حیات اسراییل در گرو تنفس مصنوعی آمریکا بوده و تمام جنایات رژیم صهیونیستی با پشتوانه این کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین منصوری پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع نیروهای انتظامی شهرستان زرندیه با اشاره به صحنه‌گردانی ابرقدرت‌های جنایتکار غربی و صهیونیستی در جنگ غزه اظهار کرد: همانگونه که انقلاب اسلامی با قدرت ایمان بر رژیم شاهنشاهی پیروز شد امروز هم مردم مظلوم فلسطین با اتکا به این سلاح قدرتمند بر رژیم اشغالگر قدس فائق آمدند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه گفت: جنگ غزه بسیاری از حقایق را آشکار کرد که از جمله این حقایق، طرفداری سران کشورهای غربی از تبعیض نژادی این رژیم، سکوت در برابر نقض حقوق انسان‌ها با اعمال استانداردهای دوگانه، ناکامی نظامی در رسیدن به هدف ادعایی و ناتوانی حامیان اسرائیل برای پایان‌بخشی به مقاومت منطقه است.

حجت الاسلام منصوری با تاکید بر کاهش قدرت روز افزون رژیم صهیونیستی یادآور شد: اگر این پیروزی‌های برخاسته از ایمان ملت فلسطین با باورمندی دولت‌مردان بیش از ۵۰ کشور اسلامی دنیا در تحریم سیاسی و انرژی این رژیم همراه می‌شد، به طور حتم سرنوشتی شوم برای این رژیم رقم می‌خورد.

این کارشناس مسائل سیاسی حیات امروز اسرائیل را در گروه تنفس مصنوعی آمریکا دانست و افزود: آمریکا با تمام توان در حال صحنه گردانی وقایع غزه است و تمامی جنایات اسرائیل با پشتوانه آمریکا و متحدان غربی خود صورت می‌گیرد.

کد خبر 5945973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha