۵ آذر ۱۴۰۲، ۹:۱۹

استاندار زنجان:

سرمایه گذاری در بخش های ورزشی بیش از گذشته ضروری است

سرمایه گذاری در بخش های ورزشی بیش از گذشته ضروری است

زنجان- استاندار زنجان گفت: یکی از صحنه های رقابت در سطح بین المللی، ورزش بوده و لزوم سرمایه گذاری دراین حوزه بیش از گذشته ضروری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی در مراسم تجلیل از نفرات اعزامی و مدال آوران مسابقات آسیایی و پا را آسیایی هانگژو با بیان اینکه یکی از شاخص‌های پیشرفت کشور اعتماد به نفس ملی است، افزود: هر چقدر اعتماد به نفس ملی بالاتر باشد کشور به پیشرفت می‌رسد که نکته بسیار مهمی است.

وی اضافه کرد: در این راستا کشورهای مختلفی هم برای اینکه این اعتماد به نفس ملی را افزایش دهند در ابعاد مختلف سرمایه گذاری می‌کنند که پیشرفت‌های علمی و نمونه‌ای از آن به شمار می‌رود.

این مسؤول با بیان اینکه پیشرفت نظامی هم موجب افزایش اعتماد به نفس ملی می‌شود ادامه داد: در این میان قهرمانانی همانند شهید سلیمانی مدافعین وطن، فرا سرزمین و ملت هستند و به طور قطع موجب افزایش اعتماد نفس ملی می‌شود.

وی با بیان اینکه قهرمانان ملی نیز نقش آفرین هستند اظهارداشت: با نگاهی به کشورهای پیشرفته می‌توان به این مهم رسید و به نسبت پیشرفت‌ها در حوزه ورزش سرمایه گذاری می‌کنند.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری در این حوزه به اعتماد به نفس ملی منتهی خواهد شد اضافه کرد: در این مراسم از ورزشکاران این استان که به عنوان نماینده در قالب ورزشکار، مربی و داور در مسابقات آسیایی و پا را آسیایی شرکت و افتخار آفرینی کردند قدردانی می‌کنیم.

افشارچی با بیان اینکه تلاش شد در حد توان قدردان ورزشکاران باشیم، خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی ها ساماندهی چند تیم ورزشی استان در دست اجراست که امیدواریم به این نتیجه برسد.

در این مراسم از ورزشکاران صاحب مقام در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی استان تجلیل شد.

کد خبر 5950017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha