۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱

سردار سلیمانی:

بسیج محرومیت‌زدایی از مستضعفان را وظیفه خود می‌داند

بسیج محرومیت‌زدایی از مستضعفان را وظیفه خود می‌داند

شیراز - رییس سازمان بسیج مستضعفین در تشریح برنامه‌های این سازمان گفت: بسیج مستضعفین همانگونه که از نامش نیز پیدا است حمایت از محرومان را وظیفه اصلی و اولویت خود می‌داند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی در آئین افتتاح متمرکز و سراسری پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی کشور که ظهر دوشنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وی و هیأت همراهش در شیراز برگزار شد گفت: گروه‌های جهادی و بسیجیان بی‌ادعا در خط مقدم جهاد خدمت‌رسانی به مردم هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: تلاش جهت رفع یا کاهش محرومیت از سیمای مستضعفین، آبرسانی به مناطق دوردست، ساخت مسکن برای محرومان، استفاده از ظرفیت خیرین در جهت خدمت به مردم، تأمین جهیزیه، نذر رهایی زندانیان غیرعمد و اشتغالزایی در همین راستا است.

در ادامه سردار محمد زهرایی مسؤول سازمان بسیج سازندگی کشور نیز گفت: بسیج از دل مردم برآمده و اگر بخواهیم برای مردم کار کنیم در بسیج این ظرفیت فراهم است.

فرمانده سپاه فجر فارس نیز با اشاره به خدمات بسیج سازندگی در استان فارس گفت: زیرسازی و آسفالت ۳ هزار کیلومترمربع، احداث بیش از یک هزار و ۲۰۰ مسکن با همکاری سپاه و مرمت ۷۰۰ واحد مسکونی از جمله این خدمات است.

سردار یدالله بوعلی افزود: آبرسانی به ۴۰ روستا بدون احتساب پروژه‌های قرارگاه امام حسن (ع) فقط در تعامل با فرمانداری‌ها و استفاده از ظرفیت چند هزار گروه جهادی نیز در همین راستا صورت گرفته است.

کد خبر 5951405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha