نقض آتش‌بس غزه توسط رژیم صهیونیستی/ شهادت یک فلسطینی در رام الله

نقض آتش‌بس غزه توسط رژیم صهیونیستی/ شهادت یک فلسطینی در رام الله

با وجود اعلام تمدید آتش‌بس در نوار غزه، قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی ساحل خانیونس را گلوله‌باران کردند؛ یک جوان فلسطینی هم در رام الله به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی با وجود تمدید یک روزه آتش‌بس در نوار غزه بار دیگر این آتش‌بس را نقض کرد.

منابع فلسطینی اعلام کردند قایق‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی ساحل خانیونس در جنوب نوار غزه را گلوله‌باران کردند. تانک‌های رژیم صهیونیستی هم منطقه النصر در شهر غزه را هدف قرار دادند.

شهروندان فلسطینی ویدئوهایی را در شبکه‌های اجتماعی پخش کردند که حرکت تانک‌های اسرائیلی و حضور آنها در مناطق شمال غرب غزه را علیرغم آتش بس بشردوستانه در نوار غزه نشان می‌دهد.

رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی هم به نقل از یک منبع سیاسی اسرائیلی مدعی شدند که این رژیم به پایان توافق آتش‌بس در غزه نزدیک شده است.

این تحولات در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی ۲۱ ساله به نام فادی موید بدران در شهرک بیتونیا در رام الله به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر به شهادت رسید.

با شهادت این جوان فلسطینی، شمار شهدای کرانه باختری از ابتدای سال جاری به ۴۵۷ و از ابتدای نبرد طوفان الاقصی به ۲۴۹ نفر افزایش یافت.

کد خبر 5954053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha