مشاور نتانیاهو: هنوز ۱۴۰ اسرائیلی در نوار غزه اسیر هستند

مشاور نتانیاهو: هنوز ۱۴۰ اسرائیلی در نوار غزه اسیر هستند

یکی از مشاوران نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هنوز ۱۴۰ اسرائیلی در نوار غزه در اسارت هستند و با آزادی روزانه ۱۰ نفر از آنها آتش‌بس تمدید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یکی از مشاوران بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به شبکه آمریکایی سی ان ان گفت که دستکم ۱۴۰ اسیر اسرائیلی همچنان در داخل غزه توسط جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در بازداشت هستند.

این مقام صهیونیست تأکید کرد که آتش بس موقت بشردوستانه در نوار غزه هر روز که حماس ۱۰ اسیر اسرائیلی را زنده آزاد کند، تجدید خواهد شد.

این اظهارات در حالی است که جنبش حماس قبل از تمدید یک روزه آتش‌بس امروز پنج‌شنبه پیشنهاد آزادی هفت زندانی زن و کودک و سه جسد از اسرایی که در اثر بمباران اسرائیل کشته شده بودند را داد، اما تل آویو اعلام کرد که در صورت زنده بودن آزاد شده‌ها آتش بس تمدید می‌شود.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی اعلام کردند قایق‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی ساحل خانیونس در جنوب نوار غزه را گلوله‌باران کردند. تانک‌های رژیم صهیونیستی هم منطقه النصر در شهر غزه را هدف قرار دادند.

شهروندان فلسطینی ویدئوهایی را در شبکه‌های اجتماعی پخش کردند که حرکت تانک‌های اسرائیلی و حضور آنها در مناطق شمال غرب غزه را علیرغم آتش بس بشردوستانه در نوار غزه نشان می‌دهد.

رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی هم به نقل از یک منبع سیاسی اسرائیلی مدعی شدند که این رژیم به پایان توافق آتش‌بس در غزه نزدیک شده است.

کد خبر 5954150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha