آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی/ پرواز جنگنده‌ها بر فراز نوار غزه

آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی/ پرواز جنگنده‌ها بر فراز نوار غزه

منابع عبری از به صدا درآمدن آژیر خطر در مناطق شمالی فلسطین اشغالی و پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز مناطق مختلف نوار غزه با وجود تمدید آتش‌بس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع عبری زبان از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک صهیونیست‌نشین «دوویو» در شمال فلسطین اشغالی در پی احتمال حمله پهپادی به این شهرک خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک هدف را در شامل فلسطین اشغالی رهگیری و سرنگون کرده است ولی ماهیت این هدف مشخص نشده است. برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم از احتمال حمله پهپادی به منطقه «الجلیل اعلی» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان هم از شنیده شدن صدای انفجار مقابله پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با یک هدف در حریم هوایی شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از نیروهای موقت سازمان ملل در لبنان (یونیفل) گزارش داد که ارتش اشغالگر اسرائیل به تیراندازی از جنوب لبنان پاسخ داد.

این تحولات در حالی است که منابع محلی اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با وجود تمدید یک روزه آتش‌بس، بر فراز مناطق مختلفی در نوار غزه به پرواز درآمدند.

رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی هم به نقل از یک منبع سیاسی اسرائیلی مدعی شدند که این رژیم به پایان توافق آتش‌بس در غزه نزدیک شده است.

کد خبر 5954084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha