۱۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰

درخشان در تذکر شفاهی:

معلمان خرید خدمت با حداقل دریافتی زندگی می‌کنند

معلمان خرید خدمت با حداقل دریافتی زندگی می‌کنند

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: آیا تفاوتی بین معلمان خرید خدمتی که با حداقل دریافتی مشکلات معیشتی زیادی دارند با سایر معلمان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالناصر درخشان در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۲ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با انتقاد از سکوت برخی کشورها در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: کجایید کشورها مدعی حقوق بشر آیا روزهای تاریک در غزه و فاجعه انسانی را نمی‌بینید که اینگونه سکوت کرده‌اید؟

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس در بخش دیگری از صحبت‌های خود در تذکری خطاب به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: بیمارستان‌های منطقه با کمبود پزشک و امکانات و آمبولانس مواجه هستند فکری برای بهبود امکانات بهداشتی منطقه کنید.

وی همچنین خطاب به وزیر نیرو گفت: تعرفه برق در مهر و آبان کمر مردم استان سیستان و بلوچستان را خم کرده و این در حالی است که مردم هنوز مشکل آب شرب دارند و چگونه می‌شود با مردمی که در عصر تکنولوژی آب تمیز و قابل شرب در دسترس ندارند انتظار داشت، جنوب سیستان و بلوچستان در محرومیت شدید است.

درخشان با انتقاد از عدم توجه به مشکلات معیشتی معلمان تصریح کرد: معلمان خرید خدمات با حداقل‌ها معیشتی زندگی می‌کنند، مگر بین این معلمان با سایرین تفاوتی است که زندگی خود را صرف تعلیم تربیت کردند هر چه سریع‌تر به مشکلات آنها و تبدیل وضعیت رسیدگی شود.

کد خبر 5956330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha