۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۸:۳۸

مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمانشاه:

نمایشگاه گردشگری تهران فرصتی مناسب برای گردشگری کرمانشاه است

نمایشگاه گردشگری تهران فرصتی مناسب برای گردشگری کرمانشاه است

کرمانشاه- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با بیان اینکه گردشگری استان نیازمند تبلیغات است، گفت: نمایشگاه گردشگری تهران فرصتی مناسب برای گردشگری کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش فرمانی صبح دوشنبه در جلسه برنامه‌ریزی برای شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که در بهمن ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: این نمایشگاه بزرگترین رویداد گردشگری کشور با حضور همه استان‌ها است که هرساله برای معرفی جاذبه‌ها، ظرفیت‌ها، زیرساخت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود.

وی افزود: حضور قدرتمند در این نمایشگاه نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه‌های مرتبط و حمایت ویژه مجموعه مدیریت ارشد استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه تصریح کرد: نقش بخش خصوصی نیز در این رویداد بسیار اثرگذار است که بتوانند، به خوبی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را برای مخاطبین سراسر کشور معرفی کنند.

فرمانی بیان کرد: معرفی ظرفیت‌های گردشگری سلامت، شهرهای ملی صنایع‌دستی و کرمانشاه به عنوان جهان شهر خلاق خوراک از دیگر مواردی است که در این نمایشگاه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: معرفی بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری یکی دیگر از مواردی است که در این نمایشگاه باید به خوبی معرفی شود.

فرمانی با تاکید بر اینکه باید از هر فضا و فرصتی که پیش می‌آید برای معرفی کرمانشاه به بهترین شکل استفاده کنیم، گفت: امیدواریم همه دستگاه‌های مرتبط با حوزه گردشگری با یک همکاری و همراهی مناسب شرایط مناسبی را برای معرفی هرچه بهتر استان فراهم کنند.

کد خبر 5957008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کرمانشاهی IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      0 0
      بهترین تبلیغ برگردانیدن نام استان کرمانشاهان بمردم است، تا عظمت استان پنجم که مرکزیت غرب کشور را داشت ویر تمامی استانهای کردستان،ایلام ،همدان وقسمتهایی از استان لرستان تسلط داشت برگردانده شود