۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۹:۵۶

سخنگوی شریان در گفت‌وگو با مهر:

با جریان اپوزیسیون رقابت نداریم/ هدف شریان تقویت جبهه انقلاب است

با جریان اپوزیسیون رقابت نداریم/ هدف شریان تقویت جبهه انقلاب است

سخنگوی شبکه راهبردی یاران انقلاب (شریان) راهبردهای این تشکل برای انتخابات مجلس را تشریح کرد.

«فاطمه حمیدیان» سخنگوی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان) در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه‌های این تشکل برای انتخابات مجلس اظهار کرد: شریان، به عنوان شبکه‌ای که تلاش دارد زمینه حضور و مشارکت همه گروه‌ها و تفکرات متعهد به ایران، اسلام و انقلاب اسلامی را فراهم کند، قطعاً تسهیل‌گر گفت‌وگو و اجماع در میان جریان‌هایی انقلابی خواهد بود.

وی افزود: شریان با همراهی اعضای فعال و توانمند خود در شبکه‌های گوناگون و استان‌ها، تمام توان خود را به منظور تقویت کمی و کیفی جبهه انقلاب اسلامی از طریق گسترش و تعمیق گفت‌وگو و همکاری، به کار خواهد بست.

سخنگوی شریان ادامه داد: شبکه راهبردی یاران انقلاب، رقابت‌های انتخاباتی در چارچوب انقلاب اسلامی را امری مثبت، مبارک و در نهایت منتج به اعتلای کشور قلمداد و با صراحت بیان می‌کند که در آوردگاه انتخابات آتی، هدف اساسی خود مبنی بر تقویت جبهه حق را با جدیت تمام پی خواهد گرفت.

حمیدیان با اشاره به راهبردهای انتخاباتی شریان برای انتخابات مجلس اظهار کرد: اولین راهبرد شریان، رقابت انتخاباتی در درون جبهه انقلاب اسلامی و نه با جریان اپوزیسیون غرب‌گرا است؛ به عنوان دومین راهبرد نیز بر این باور هستیم که رقابت‌های انتخاباتی نباید زمینه سوءاستفاده برای دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی را فراهم آورد.

کد خبر 5960702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha