۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

برقراری امنیت زیرساخت تمام کارها در کردستان است

برقراری امنیت زیرساخت تمام کارها در کردستان است

سنندج_ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: برقراری امنیت زیرساخت تمام فعالیت‌ها و برنامه‌ها در استان کردستان به شمار می‌رود که از اساسی‌ترین مأموریت‌های سپاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار امان‌اله گشتاسبی ظهر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی ۲۲ بیت‌المقدس کردستان که با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: دفاع از تمامیت ارضی و حفظ ارزش‌های نظام اسلامی با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و رزمندگان سپاه بیت‌المقدس به ثمر نشسته است که در اوج صلابت و آمادگی برای ایجاد امنیت پایدار در این استان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: برقراری امنیت، اولین و اساسی‌ترین مأموریت سپاه در کردستان است که زیرساخت تمامی برنامه‌ها و کارها در استان است.

سردار گشتاسبی یادآور شد: دشمن سال‌های سال است تلاش می‌کند امنیت پایدار در کردستان را تهدید کند اما به همت پاسداران و نیروهای سپاه امنیت در کردستان ایجاد شده و پایدار است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: با وجود اینکه کردستان یکی از کانون‌های اصلی اغتشاشات بود توانستیم با کمترین هزینه با مدیریت و اقتدار این بحران را پشت سر بگذاریم و از آن عبور کنیم.

سردار گشتاسبی با بیان اینکه امروز به برکت تلاش و ایثارگری رزمندگان و با راهنمایی‌های سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، در راستای ایجاد امنیت پایدار در این منطقه افتخارات زیادی رقم خورده است، افزود: این اقدام به برکت تلاش رزمندگان کردستان به ثمر نشسته و استمرار دارد.

کد خبر 5964806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha