۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸

سردار زاده کمند مطرح کرد؛

ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۵۰۰ هزار سرباز توسط هلال احمر

ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۵۰۰ هزار سرباز توسط هلال احمر

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از ارایه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۵۰۰ هزار سرباز توسط هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در مراسم امضای توافق نامه فی‌مابین جمعیت هلال احمر و قرارگاه مرکزی مهارت آموزی اظهار کرد: از زمان تشکیل قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، جمعیت هلال احمر کمک بسیار خوبی را برای مهارت آموزی کارکنان وظیفه در زمینه خود امدادی و دگر امدادی داشته و نزدیک به ۵۰۰ هزار سرباز وظیفه در چند سال گذشته این دوره مهارتی را طی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ما تدابیر متعددی از مقام معظم رهبری برای توانمند سازی سربازان داریم افزود: باید از مدت زمان خدمت سربازی برای توانمند سازی و مهارت افزایی جوانان استفاده بهینه کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: با ارتقا توانمندی سربازان زمینه‌ای برای خدمت مؤثرتر جوانان در طول خدمت و آمادگی بیشتری برای اشتغال پذیری آنان فراهم می‌گردد. در برنامه‌های قرارگاه برگزاری یک دوره مهارت تخصصی و ۵ مهارت عمومی نظیر امداد و نجات، سبک زندگی، کارآفرینی، سواد رسانه‌ای، حقوقی و مالی برای کارکنان وظیفه پیش بینی شده و اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: مهارت‌های خود امدادی برای زندگی جوانان بسیار ارزشمند است که امروز به سربازان وظیفه آموزش داده می‌شود، سال ۹۷ اولین تفاهم نامه میان جمعیت هلال احمر و قرارگاه منعقد شد و امروز قرار است انشاالله در استمرار تعاملات گذشته برای دومین نوبت این توافق نامه به امضا برسد.

سردار زاده کمند بیان کرد: امروز علاوه بر مهارت‌های عمومی این آمادگی را داریم که در حوزه آموزش‌های تخصصی نیز دامنه همکاری را با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در انجام رسالت مهم خود توفیقات زیادی در داخل و خارج از کشور کسب کرده که جای تقدیر دارد افزود: امیدواریم با امضای این توافق نامه زمینه همکاری بیش از بیش فراهم تر شود و گزارشی با عملکرد بالا را در جلسات آتی ارایه دهیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: ما روی کیفیت دوره‌های مهارت آموزی بیش از بیش تاکید داریم که باید از سوی متولیان امر در قرارگاه و جمعیت هلال احمر مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5968164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha