۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱

۱۰۰ حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه از ۱۷ اکتبر

۱۰۰ حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه از ۱۷ اکتبر

پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه از ۱۷ اکتبر یعنی ۱۰ روز پس از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا کنون هدف ۱۰۰ حمله قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، خبرنگار شبکه فاکس نیوز اعلام کرد که پس از حملات اخیر به پایگاه‌های آمریکا در میدان نفتی «العمر» و میدان گازی «کونیکو» در شرق سوریه، تعداد حملات به نیروهای آمریکایی در سوریه و عراق از ۱۷ اکتبر به ۱۰۰ مورد رسیده است.

خبرنگار المیادین در بغداد روز شنبه از هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی در پایگاه‌های المالکیه و میدان گازی کونیکو در شمال شرق سوریه خبر داد و همچنین اشاره کرد که نیروهای آمریکایی در پایگاه میدان نفتی العمر در دیر الزور هم هدف قرار گرفتند.

همچنین مقاومت اسلامی عراق پیشتر اعلام کرده بود که با استفاده از ده‌ها موشک و پهپاد در یک روز ۱۱ عملیات علیه پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه انجام داده است.

از سوی دیگر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که سرعت حملات علیه ارتش آمریکا در عراق و سوریه در هفته‌های اخیر ۴۵ درصد افزایش یافته است.

‌مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده است که پایگاه‌های آمریکایی در سوریه و عراق را به دلیل نقش اصلی آمریکایی‌ها در جنگ غزه، هدف مشروع می‌داند.

کد خبر 5969038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      1 0
      حمله ای که با شمارش باشد حمله نیست...روزی باید صد حمله ونجام شود.