۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۹:۵۹

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد؛

اجرای پویش «یلدای مهربانی» در کمیته امداد گیلان

اجرای پویش «یلدای مهربانی» در کمیته امداد گیلان

رشت- مدیرکل کمیته امداد گیلان از اجرای پویش «یلدای مهربانی» همزمان با طولانی ترین شب سال در استان خبر داد.

عباس اهرابی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نزدیک بودن شب یلدا اظهار کرد: پویش تهیه بسته‌های شب یلدا برای خانواده‌های نیازمند با عنوان «یلدای مهربانی» توسط کمیته امداد در استان گیلان برگزار می‌گردد.

وی با بیان اینکه ایتام، زنان بی سرپرست و خانوارهای بد سرپرست در اولویت برای توزیع این بسته‌های حمایتی قرار دارند، گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند جهت مشارکت در این پویش، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحویل نمایند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، ضمن تقدیر از اعتماد و همراهی همیشگی حامیان و خیرین گفت: به منظور تسهیل در روش‌های پرداخت، مردم نوعدوست استان گیلان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۸۸۵ و یا از طریق کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* که بدین منظور اختصاص داده شده، واریز کنند.

اجرای پویش «یلدای مهربانی» در کمیته امداد گیلان

کد خبر 5969447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      0 0
      باسلام توروقران توروابولفظل به گوش مسولان کمیته امداد برسانید این حقوق مددجویان بهزیستی کمیته امداد کی میخوان واریزکن گرفتاریم چرااین مباالتفاوت حقوق مددجویان کمیته امداد واریزنکردن الان ۵ماه طلب داریم اززمانی که حقوق مددجویان اضافه کردن فروردین ماه اردیبهشت ماه خرداد ماه مردادماه تیر ماه واریزنکردن