۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹

مرگ راننده و سرنشین پژو ۴۰۵ در اتوبان نطنز بدلیل حرکت با دنده عقب

مرگ راننده و سرنشین پژو ۴۰۵ در اتوبان نطنز بدلیل حرکت با دنده عقب

اصفهان - رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: راننده و سرنشین پژو ۴۰۵ به دلیل حرکت با دنده عقب و برخورد با یک دستگاه تریلر کشنده در محور اتوبان نطنز جان خود را از دست دادند.

سرهنگ علی مولوی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع تصادف بین یک دستگاه سواری تاکسی پژو ۴۰۵ با یک دستگاه تریلر کشنده در اتوبان نطنز مأموران پلیس راه استان اصفهان به همراه نیروهای امدادی شهرستان نطنز در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: در این حادثه راننده و سرنشین خودرو به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخته و سرنشین دیگر خودرو که به شدت مصدوم شده بود توسط نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال یافت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص علت وقوع این حادثه گفت: کارشناسان پس از بررسی دقیق صحنه، حرکت با دنده عقب خودروی سواری تاکسی پژو ۴۰۵ را علت وقوع این حادثه تشخیص دادند.

سرهنگ مولوی حرکت با دنده عقب را یکی از تخلفات حادثه ساز عنوان کرد و گفت: انجام این تخلف به خصوص در بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها باعث ایجاد حوادث ناگواری برای افراد متخلف و سایر رانندگان می‌شود.

مقام انتظامی تاکید کرد: حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌ها و آزاد راه ممنوع بوده و علاوه بر اعمال قانون افراد متخلف برای آنان نمره منفی نیز در نظر گرفته می‌شود که نمره برای خودروهای شخصی ۵ و برای خودروهای عمومی و سنگین ۷ است.#

کد خبر 5971127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha