انتقال ۳۲ شهید به بیمارستان «ناصر» در ساعت‌های گذشته

انتقال ۳۲ شهید به بیمارستان «ناصر» در ساعت‌های گذشته

منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند که در ساعت‌های گذشته پیکر ۳۲ شهید حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به غزه به بیمارستان ناصرِ شهر خان‌یونس منتقل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، در سایه حمایت‌های آمریکا از رژیم صهونیستی، ارتش این رژیم کودک‌کش به جنایت‌های خود علیه غیرنظامیان فلسطینی ادامه می‌دهد.

منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند که در ساعت‌های گذشته پیکر ۳۲ شهید فلسطینی به بیمارستان ناصرِ شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه انتقال یافته است.

در نتیجه بمباران اطراف بیمارستان کویتی در رفح واقع در جنوب نوار غزه دست‌کم ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شدند. در میان زخمی‌شدگان این بمباران چند خبرنگار نیز به چشم می‌خورند.

بر اثر بمباران شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز ۴ فلسطینی به شهادت رسیدند.

علاوه بر این در نتیجه بمباران یک خانه در شهرک «امل» واقع در غرب شهر خان‌یونس نیز ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

هم‌چنین چندین فلسطینی در بمباران چند خانه در شهرک جبالیا از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شهرک شجاعیه در شرق غزه نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی به شدت بمباران شد. نظامیان اشغالگر منطقه‌های مختلف نوار غزه را با بمب‌های منور هدف قرار دادند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که پس از عقب‌نشینی نظامیان اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستی از منطقه الثلاثینی شهر غزه، پیکرهای نزدیک به ۷۰ شهید از زیر آوار بیرون کشیده شده است.

کد خبر 5972370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha