۲ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲

استاندار سمنان:

۲هزار واحد صنعتی در استان سمنان فعالیت دارند

۲هزار واحد صنعتی در استان سمنان فعالیت دارند

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه بیش از دو هزار واحد صنعتی در استان فعالیت دارند، گفت: افزایش و ارتقا بهره وری راهبرد دولت در قبال این واحدها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح شنبه در نشست شورای معاونان صمت استان سمنان به میزبانی صنعت معدن و تجارت سمنان، از فعالیت دو هزار واحد صنعتی در استان سمنان به مثابه یک ظرفیت عظیم اقتصادی خبر داد.

وی با بیان اینکه معادن نیز در کنار صنعت از جمله داشته‌های ارزشمند ما به لحاظ تولید و اقتصاد است، افزود: راهبرد ما در قبال این داشته‌ها، افزایش و ارتقا بهره‌وری است.

استاندار سمنان با بیان اینکه جلوگیری از خام فروشی از جمله دیگر راهبردهای ما در حوزه صنعت معدن و تجارت است، تاکید کرد: تمهیدات و اقدامات لازم در این بخش در دستور کار قرار دارد.

هاشمی همچنین گفت: بهترین فرش‌های کشور در سطح استان سمنان تولید و بافته می‌شود که نیاز است در راستای تقویت کارگاه‌های فرش بافی و همچنین توسعه این مهم در استان تلاش ویژه ای صورت گیرد.

وی همچنین خواستار نظارت‌های دقیق در زمینه عرضه و بازار تقاضای اقلام مورد نیاز مردم استان سمنان توسط صمت شد و گفت: ارتقای نظارت‌ها و ارتباط با مردم در امید افزایی آنها هم بسیار تأثیر دارد.

کد خبر 5973870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha