۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۲

فرماندار سردشت:

۹۳ شعبه اخذ رای انتخابات مجلس در حوزه سردشت تعیین شد

۹۳ شعبه اخذ رای انتخابات مجلس در حوزه سردشت تعیین شد

ارومیه- فرماندار سردشت گفت: ۹۳ شعبه اخذ رای انتخابات در این شهرستان تعیین شده که از این تعداد ۴۴ مورد در شهر و ۴۹ مورد در روستا ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، باباخان اسکندری در این زمینه اظهار کرد: از مجموع شعبه‌های تعیین شده، ۴۴ مورد ثابت و مابقی هم به صورت سیار در روز انتخابات فعال خواهند بود.

وی با اشاره به جلوگیری از تخلفات در سه مرحله قبل، حین و بعد برگزاری انتخابات تاکید کرد: جلسات مکرر و آموزشی باید برای مجریان انتخابات، فعالان حوزه فضای مجازی و کاندیداهای تأیید شده و نهایی برگزار و همه این افراد در خصوص تخلفات توجیه شوند.

فرماندار سردشت بیان کرد: جهت رسیدگی و پیگیری تخلفات، شعبه ویژه جرایم انتخاباتی در دادسرای شهرستان تعیین شده و تخلفات در قبل، حین و بعد از جریان انتخابات در فضای محیطی و مجازی به صورت کامل رصد و پیگیری خواهد شد.

اسکندری ادامه داد: هدف از تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی و برگزاری جلسات آن کمک به برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و جلوگیری از تخلفات انتخاباتی است.

وی افزود: انتخابات سرمایه اجتماعی و مایه عزت و شکوه ملت اسلامی بوده و آنچه که مهم است و می‌تواند تأثیر گذار باشد، ارتقای مشارکت سیاسی، امنیت، سلامت و رقابت است.

سردشت به همراه پیرانشهر با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت یک حوزه انتخابیه را در انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل می‌دهند.

کد خبر 5978918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha