شهادت ۸۵ فلسطینی در مرکز و جنوب نوار غزه از صبح امروز

شهادت ۸۵ فلسطینی در مرکز و جنوب نوار غزه از صبح امروز

منایع محلی اعلام کردند که در حملات هوایی چند ساعت گذشته رژیم صهیونیستی به مناطق مرکزی و جنوبی نوار غزه ۸۵ فلسطینی شهید و پیکر آنها به بیمارستان‌ها منتقل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع محلی اعلام کردند که از صبح امروز جمعه تا کنون پیکر ۸۵ شهید فلسطینی به بیمارستان‌های مرکز و جنوب نوار غزه منتقل شده است.

خبرنگار المیادین نیز افزود که در حملات هوایی بامداد و سحرگاه امروز به استان «الوسطی» در مرکز نوار غزه ۵۰ فلسطینی شهید شدند که یکی از این شهدا ساکن اردوگاه «البریج» بوده و به ضرب گلوله تک‌تیراندازان صهیونیست به شهادت رسیده است.

به گفته خبرنگار المیادین، از شب گذشته تا کنون ۲۸ فلسطینی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند.

همچنین منابع بیمارستانی فلسطینی از شهادت ۳۵ فلسطینی بر اثر بمباران منازل در اردوگاه‌های المغازی و النصیرات در مرکز غزه از بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

این تحولات در حالی است که حمله‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه همچنان ادامه دارد و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی چند ساعت گذشته به شدت مناطقی در غزه را بمباران کردند.

کد خبر 5979540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha