۸ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸

امام جمعه اردستان:

حضرت فاطمه الزهرا(س) برای زنان الگو باشد

حضرت فاطمه الزهرا(س) برای زنان الگو باشد

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: روز ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) به عنوان روز زن نامگذاری شده که امید می‌رود این بانوی بزرگوار برای زنان جامعه ما اسوه و الگو باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان اظهار کرد: در آستانه میلاد سرور زنان عالم، حضرت فاطمه الزهرا (س) قرار داریم که به تعبیری، مردم از شناخت آن بانو عاجز و ناتوان هستند و در قرآن کریم از این حضرت، به کوثر یاد شده چون که دارای کثرت خیر و نیکی است.

وی افزود: روز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) به عنوان روز زن نامگذاری شده که امید می‌رود این بانوی بزرگوار برای زنان جامعه ما، اسوه و الگو باشد چرا که فاطمه الزهرا (س) محور تمام نیکی‌ها و خوبی‌های موجود در دنیاست.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: دشمنان به دنبال آسیب وارد کردن و ضربه زدن به زنان هستند و مطابق با بیانات رهبر انقلاب در دیدار با بانوان، غربی‌ها امروزه به دنبال التذاذ جنسی و سودجویی مادی از زنان هستند اما زن‌ها عظمت بی‌مانندی دارند.

دهشیری بیان کرد: مطابق با بیانات رهبری، کسانی که تربیون در دست دارند و در میان مردم صحبت می‌کنند باید از تبلیغ انتخابات و مشارکت مردمی نیز سخنانی را بیان کنند چرا که انتخاب موجب تحول‌آفرینی می‌شود و اگر توصیه‌های رهبری گوش داده شود بستر فراهم می‌شود.

وی با اشاره به نهم دی روز بصیرت، خاطرنشان کرد: سیزدهم دی سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اسطوره جبهه مقاومت و قهرمان میدان نبرد است که امروزه به برکت وجود ایشان، رزمندگان جبهه مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و برای دفاع از فلسطین مبارزه می‌کنند.

امام جمعه اردستان یادآور شد: شهید سید رضی موسوی از جمله شهدایی است که شاید برخی‌ها ایشان را نمی‌شناسند اما پس از اینکه دشمنان چندین بار برای ترور ایشان برنامه ریزی کردند بالاخره به دست مزدوران و جیره‌خوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

کد خبر 5979588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha