نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

نهم دی ماه تجلی بصیرت مردم/مسوولان برای بهبودرفاه مردم تلاش کنند

نهم دی ماه تجلی بصیرت مردم/مسوولان برای بهبودرفاه مردم تلاش کنند

یاسوج- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: بصیرت و همدلی ایرانیان برای پایبندی به ارزش های نظام جمهوری اسلامی در نهم در ماه متجلی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احد آزادی خواه روز ظهر شنبه در آئین نهم دی ماه در مصلای شهر یاسوج افزود: حرکت خودجوش مردم مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی در راه حراست از نظام و آرمان‌های مقدس انقلاب و جایگاه ولایت فقیه سند افتخارآمیزی از دشمن‌شناسی، هوشیاری و غیرت دینی را در تاریخ این انقلاب به ثبت رساند.

وی با بیان اینکه نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ تجلی بصیرت و همدلی ایرانیان است، گفت: مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی سال‌ها پس از حماسه نهم دی ماه با حضور گسترده در آئین‌های سالگرد این حماسه که بنام روز بصیرت نامگذاری شده پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهند.

آزادی خواه تصریح کرد: فتنه گران قصد داشتند تا به بهانه انتخابات بین مردم و نظام جمهوری اسلامی فاصله بیاندازند اما نهم دی ماه نه بزرگ ملت ایران به آنها بود.

وی افزود: مردم اکنون دارای مشکلات اقتصادی و معیشتی مانند تورم و بیکاری هستند و مسؤولان وظیفه دارند تا برای بهبود رفاه مردم تلاش بیشتری کنند اما نقدها باید منصفانه باشد.

آزادی خواه اظهار داشت: در حوزه عمران و آبادانی برای مناطق محروم، نظام جمهوری اسلامی خدمات مهمی ارائه داده است و تلاش‌ها همچنان ادامه دارد.

کد خبر 5980444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha