۱۲ دی ۱۴۰۲، ۹:۱۴

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

وحدت بین مسلمانان به عنوان معروف پیگیری شود

وحدت بین مسلمانان به عنوان معروف پیگیری شود

زاهدان- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شرایط امروز جهان اسلام به گونه‌ای است که وحدت بین مسلمانان به عنوان مهم‌ترین معروف باید پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح سه شنبه در جمع هادیان سیاسی سیستان و بلوچستان، افزود: این استان در ابعاد مختلف همچون جغرافیای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و غیره، با سایر نقاط کشور متفاوت است و شما هادیان سیاسی باید شناخت عمیق و به‌روزی، نسبت به آن داشته باشید.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده مردم، ایران و اسلام با تحرک و انسجام بالا به دنبال ضربه زدن به ما هستند، امروز جنگ غزه محل تقابل حق و باطل به صورت گسترده است.

وی اضافه کرد: امروز وظیفه ما است که نسبت به همه اتفاقاتی که در منطقه و جهان رخ می‌دهد روشنگری کنیم و به تبیین وقایع برای مردم بپردازیم؛ ما باید با اطلاعات دقیق و کامل نسبت به بیان واقعیات اقدام کنیم.

وی در ادامه گفت: شرایط امروز جهان اسلام به گونه‌ای است که وحدت بین مسلمین به عنوان مهم‌ترین معروف باید پیگیری شود، بنا به فرمایش مقام معظم رهبری وحدت یک تاکتیک نیست بلکه یک راهبرد است که می‌تواند اسلام را در برابر دشمن به پیروزی برساند.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: تمرکز بر اشتراکات مهم‌ترین وجه برای پیگیری مساله وحدت در بین مسلمین است، پرداختن به اختلافات هیچ ضرورتی ندارد و پیگیری اینگونه موارد تنها باعث خشنودی دشمن می‌شود

شفائی تصریح کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سال جاری برگزار خواهد شد، بسیار مهم است چون دشمنان به دنبال القای ناامیدی از آینده کشور هستند تا با این روش بر حضور حداکثری مردم تأثیر بگذارند.

وی افزود: دشمن تلاش می‌کند تا به مردم ما اینگونه القا کند که رأی آنها تأثیری بر سرنوشت کشور نخواهد داشت اما هر رأی ما می‌تواند بر سرنوشت استان و کشور تأثیرگذار باشد.

کد خبر 5982886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha