۱۳ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۴۲

در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) انجام شد؛

گودی برای رهایی/ آیین گلریزان زورخانه‌ای ویژه آزادی مادران زندانی

گودی برای رهایی/ آیین گلریزان زورخانه‌ای ویژه آزادی مادران زندانی

یزد- همزمان با میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) و سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، آیین گلریزان زورخانه ای برگزار و مبلغ ۵۵۰میلیون تومان از سوی نیکوکاران برای آزادی مادران زندانی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، آیین گلریزان زورخانه ای ویژه آزادی مادران در بند به همت حوزه هنری استان یزد با همکاری ستاد مردمی دیه یزد، سپاه الغدیر، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری، صدا و سیما و هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی به میزبانی زورخانه قدس با عنوان «روایت حبیب» برگزار شد.

در این مراسم که به سبک گلریزان سنتی برپا و چراغها یکی پس از دیگری توسط نیکوکاران روشن شد، مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال معادل ۵۵۰ میلیون تومان برای مشارکت در آزادی مادران زندانی جرائم غیرعمد و به نیت خشنودی قلب بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) و شهید سلیمانی اهدا شد.

از برنامه های اجرایی در این برنامه روایت‌گری و خاطره‌گویی هم‌رزمان شهید سلیمانی و برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی از جمله شعرخوانی، سرود و اجرای ورزش پهلوانی و باستانی بود.

گفتنی است؛ این برنامه در قالب سومین رویداد ملی «روایت حبیب» با شعار «شهید القدس» به صورت همزمان در ۴۰ زورخانه کشور برگزار شد که با خوش سلیقگی حوزه هنری استان یزد با برگزار آیین گلریزان، گره‌ای از کار مادرانی باز کرد که به دلیل بدهکاری و ناتوانی در پرداخت بدهی خود در بند بودند.

کد خبر 5984972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha