۲۳ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۱۲

دعوت از مردم یزد برای شرکت در مراسم اعتکاف؛

ثبت‌نام اعتکاف در یزد از ۲۶ دی‌ آغاز می‌شود

ثبت‌نام اعتکاف در یزد از ۲۶ دی‌ آغاز می‌شود

یزد- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن دعوت از مردم یزد برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف گفت: ثبت‌نام اعتکاف در یزد از ۲۶ دی آغاز می شود.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف به صورت اینترنتی در سایت www.tebyanyazd.ir از تاریخ ۲۶ دی ماه آغاز خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: مساجدی که تقاضای برگزاری مراسم اعتکاف را دارند، باید تا قبل از ساعت ۱۴:۳۰ روز ۲۴ دی ماه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان خود مراجعه کرده و اطلاعات خود را وارد سامانه تعریف شده کنند.

نجیمی با اشاره به تبلیغات محیطی این مراسم تصریح کرد: با هماهنگی که بین ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و شهرداری‌ها انجام شده، مقرر شده است تبلیغات محیطی در سطح استان به صورت یکسان انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به وظیفه ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی، مبلغان و مبلغات قبل از حضور در اعتکاف آموزش های لازم را فرا می گیرند تا ارتباط مناسبی با معتکفان برقرار کنند.

نجیمی اضافه کرد: با توجه به حضور مبلغان شاخص در استان، هدف ما این است که حداکثر بهره‌برداری از حضور آنها را در مراسم معنوی اعتکاف داشته باشیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با هماهنگی با مراکز فرهنگی دیگر استان از جمله جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، بسیج دانش آموزی و دانشجویی، انجمن اسلامی دانش آموزان و ... مراسم اعتکاف به بهترین نحو ممکن انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد عنوان کرد: اختصاص سرانه فرهنگی برای مساجد در صورت امکان، تهیه فرم نظرسنجی برای معتکفان در روز آخر مراسم، بازرسی از مساجد و آشپزخانه ها از جمله برنامه های ادارات تبلیغات اسلامی برای برگزاری مراسم اعتکاف در استان یزد است.

کد خبر 5993543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha