۲۷ دی ۱۴۰۲، ۷:۳۷

۱۱ موشک و پهپاد اوکراینی در «بلگورد» روسیه منهدم شدند

۱۱ موشک و پهپاد اوکراینی در «بلگورد» روسیه منهدم شدند

در ادامه حمله‌های موشکی و پهپادی ارتش اوکراین در خاک روسیه، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش این کشور در منطقه بلگورد چند موشک و پهپاد مهاجم اوکراینی را رهگیری و منهدم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد پدافند هوایی ارتش این کشور بامداد امروز چهارشنبه در منطقه بلگورد ۷ موشک و ۴ پهپاد اوکراینی را رهگیری و منهدم کرد.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه که در کانال تلگرامی این وزارت‌خانه منتشر شده آمده است که « در ۱۷ ژانویه، تقریباً در ساعت ۲:۴۰ به وقت مسکو، تلاش رژیم کی یف برای انجام یک حمله تروریستی موشکی با استفاده از سامانه موشکی «ویلخا» و هواپیماهای بدون سرنشین علیه اهدافی در سرزمین های فدراسیون روسیه دفع شد.»

وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش روسیه بامداد امروز سه‌شنبه یک حمله پهپادی گستره ارتش اوکراین را در مناطق جنوب‌غربی این کشور دفع کردند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که «سامانه‌های پدافند هوایی ارتش در بامداد یک حمله تروریستی رژیم کی‌یف را دفع کردند و در این درگیری ۵ پهپاد اوکراینی در منطقه وورونژ منهدم و ۳ پهپاد دیگر نیز رهگیری شدند و همچنین ۴ پهپاد اوکراینی در آسمان منطقه بلگورد رهگیری و منهدم شد.»

کد خبر 5996778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha