۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۰۳

نقاشی‌های «دو دیدگاه» به آواد می‌رود/ تلفیق نقاشی با پزشکی

نقاشی‌های «دو دیدگاه» به آواد می‌رود/ تلفیق نقاشی با پزشکی

نمایشگاه آثار کامبیز حضرت پور و رضا علیزاده هنرمندان معاصر با عنوان «دو دیدگاه» روز جمعه ۲۹ دی ماه در گالری آواد افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، «دو دیدگاه» (Two shot) عنوان نمایشگاه نقاشی‌های کامبیز حضرت‌پور و رضا علیزاده است که عصر جمعه ۲۹ دی ماه در گالری آواد آغاز به کار می‌کند.

در این نمایشگاه، تعدادی از آثار این ۲ هنرمند که بیشتر با موضوع حیوانات است، به نمایش در می‌آید. این آثار با نگاه ویژه هنری و تکنیک‌های متنوع در قالب نقاشی و طراحی ارایه شده است. «دو دیدگاه» در محیطی متفاوت که حاصل ادغام یک گالری هنری در داخل یک کلینیک دندانپزشکی است، برگزار می‌شود.

امید یوسف زاده جراح دندانپزشک، مبتکر و مبدع ادغام کردن فضای پزشکی و هنری به یکدیگر است و تاکنون نمایشگاه‌های متعددی از این دست را در این محل برگزار کرده است.

یوسف زاده معتقد است، نمایش آثار هنری در فضای یک کلینیک پزشکی می‌تواند اهدافی همچون کاهش اضطراب، معرفی آثار هنری، آشنایی بیشتر با هنرمندان و خاطره‌سازی در یک محیط جدید را برای مراجعان و بیماران به کلینیک دندانپزشکی محقق سازد. همچنین این ابتکار می‌تواند باعث تغییر دید و ذایقه هنری بیمارانی شود که شاید هیچ‌گاه وقتی برای دیدن آثار هنری نداشته‌اند یا نگذاشته‌اند. «دنتال گالری» این فرصت را برای آن‌ها فراهم کرده است تا در حالی که برای خدمات دندانپزشکی مراجعه می‌کنند، با هنر و شکل متفاوتی از یک محیط درمانی نیز روبه‌رو شوند.

آغاز نمایشگاه نقاشی «دو دیدگاه» (Two shot) جمعه ۲۹ دی ماه ساعت ۱۶ الی ۲۱ خواهد بود و بازدید عمومی از نمایشگاه ۳۰ دی تا ۱۵ بهمن ماه است و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه ساعت ۱۶ الی ۲۰ بازدید کنند. گالری آواد در پاسداران، بالاتر از چهارراه فرمانیه، روبروی بلوار دستواره، پلاک ۴۹۵، ساختمان نارنجستان، طبقه سوم قرار دارد.

کد خبر 5996895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha