۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی:

آینده به نفع تمدن اسلام رقم خواهد خورد

آینده به نفع تمدن اسلام رقم خواهد خورد

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به آثار شکست استکبار گفت: آینده به نفع تمدن اسلام رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با حسین یکتا، راوی دفاع مقدس و فعال فرهنگی اظهار کرد: انسان در این دنیا همواره در مسیر حقیقت در معرض امتحان و آزمایش است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: جمادات و حیوانات راه خود را به صورت جبر طی می‌کنند ولی انسان به صورت مختار و با انتخاب‌های متعدد در مسیر رشد و تعالی حرکت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه ارزش انسان به هدایت است، ادامه داد: عرصه برای بشر امروز به واسطه فرهنگ منحط غربی تنگ شده، ملت‌های غربی از سیاستمداران آن جدا شده‌اند و از این نظر گذر زمان به نفع جبهه اسلام است.

عبادی با اشاره به آینکه آثار شکست بر پیشانی استکبار نوشته شده است، گفت: اگر ما خوب عمل کنیم آینده به نفع تمدن اسلام رقم خواهد خورد.

حسین یکتا، راوی دفاع مقدس نیز در این دیدار اظهارکرد: برای تأثیرگذاری در حوزه فرهنگ و به حرکت در آوردن اقیانوس‌های انسانی باید مؤلفه‌هایی را در نظر گرفت که اولین آن خودسازی است.

فعال فرهنگی با بیان اینکه «خودسازی» از تأکیدات مقام معظم رهبری در دیدارهای متعدد ایشان است، بیان کرد: امروز هم به دیدار نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی آمده‌ایم که در این زمینه از ایشان راهنمایی بخواهیم.

کد خبر 5997002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha