۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۴۹

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان منصوب شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان منصوب شد

خرم‌آباد - در حکمی «رضا داوری» به‌عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «حامد علامتی» مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی «رضا داوری» را به‌عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان منصوب کرد.

در این حکم با اشاره به شایستگی و تجربه‌های مدیرکل جدید، آمده است: مأموریت اصلی و محوری شما در این مسئولیت، رشد و پرورش ایمانی و فکری کودکان و نوجوانان آن استان است، در این عرصه، لازم است با عنایت به ظرفیت‌های فراوان آن استان و با پیگیری و ایجاد زمینه‌های لازم برای تقویت و ارتباط تنگاتنگ و همکاری با مدارس، مؤسسه‌های همسو و تشکل‌های فعال در حوزه کودکان و نوجوانان، تلاش مضاعف و شبانه‌روزی داشته باشید. برنامه‌ریزی‌های مبتکرانه و جذاب و رصد مستمر وضعیت کودکان و نوجوانان آن استان و کشف دائمی نیازهای لحظه‌ای و فهم دقیق از کمبودهای این حوزه از مهم‌ترین نکته‌هایی است که همواره موردتوجه قرار دهید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان منصوب شد

بهره‌گیری از تجارب نیروهای پرتوان و باتجربه و مربیان علاقه‌مند و استفاده از نیروهای جوان، انقلابی، مؤمن، بااستعداد، علاقه‌مند و عاشق کار برای نوجوانان و کودکان از الزام‌های کار شماست. مراقبت از فضای فرهنگی کانون و دوری از ورود به جناح‌بندی‌های باندی، خطی و سیاسی را همواره موردنظر داشته باشید. استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای حضور در همه مناطق و خدمت‌رسانی به نوجوانان و کودکان کل استان را همت خود سازید.

با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به‌خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های ریاست محترم جمهوری، رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاک‌دستی و فساد ستیزی»، «قانون‌مداری» و دولت مردمی و به‌واسطه مجاهدت انقلابی جنابعالی و همکاران ستادی و استانی، ضمن هماهنگی با استاندار محترم و سایر مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط، در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم‌های مؤثری بردارید.

بنابراین گزارش، «رضا داوری» که جایگزین «محمدجواد محمدی» شده، از فعالان فرهنگی و اجتماعی در عرصه تربیت و ورزش در استان لرستان است و پیش‌ازاین ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌آباد و مسئولیت بازرسی، روابط‌عمومی، گزینش و دبیری ستاد اقامه نماز اداره. کل ورزش و جوانان استان لرستان را برعهده داشته است.

کد خبر 5997637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha